De specificaties voor je advertentie
Om de hoogst mogelijke beeldkwaliteit te kunnen waarborgen hebben wij per reclameobject de aanleverspecificaties voor je uiteen gezet.
- Bestandsgrootte
- Kleurgebruik
- Formaten (pixels)
- Bestandstype
De leesbaarheid is van grote invloed op de effectiviteit van jouw campagne. Plaats in de advertentie de boodschap op voldoende grootte in een duidelijk lettertypen. Wanneer je de advertentie vanaf jouw scherm op twee meter afstand bekijkt, zie je direct hoe de passant jouw advertentie zal zien.
TIP: boodschap
Houd rekening met het medium. Je doelgroep bestaat voor een belangrijk deel uit automobilisten. Zorg voor een heldere uiting die in enkele seconden te begrijpen is. Test dit zelf en laat je collega de uiting slechts 6 seconden zien. Was de boodschap helder?
Ik heb hulp nodig bij het aanleveren van mijn advertentie
Meer TIPs?
Bekijk hier ons blog met 9 tips voor het creëren van een sterke reclame-uiting.
Je kunt uiteraard ook altijd gebruikmaken van onze ontwerpservice.