Bereik je doelgroep via Abri's

Maak impact  met (digitale) Abri’s

Overal in Nederland vind je (digitale) buitenreclame: van het platteland tot in de stad. Van enorme schermen langs snelwegen van circa 80 m² tot kleinere varianten in stedelijk gebied van ongeveer 2 m² a 4 m². Twee uiterste vormen van buitenreclame en toch zijn beide erg effectief. Ook met een kleinere variant, zoals een abri, maak je impact op je doelgroep! Wat is een abri precies? Op deze pagina vertellen we je graag meer over de Abri’s en wellicht is het adverteren met een abri ook iets voor jouw organisatie.

WAT IS EEN ABRI?

Een abri een een kleinere vorm van (digitale) buitenreclame. Abri’s staan veelal dicht langs wegen, wandel en of fietspaden maar ook bij (bus) haltes en op stations. Bij veel abri’s zit een ‘wachthuisje’. Het woord abri is afgeleid van het Franse woord abriter en betekent letterlijk beschutten. Abri wordt daarom ook wel eens aangeduid als bushokje of tramhokje reclame. Toch zijn er ook veel abri’s te vinden zonder wachthuisje langs verschillende toegangswegen waarmee automobilisten worden bereikt.

Door het formaat van een abri is de reclame-uiting in één oogopslag zichtbaar. Daarbij is het mogelijk om één of meerdere wanden van een abri te voorzien van een led lichtbak waarin de abri posters kunnen worden opgehangen. Echter zijn abri’s ook steeds vaker digitaal. Zo beschikt Bereik alleen over digitale variante van abri’s.  

Abri's zijn:

24/7 ZICHTBAAR DOOR DE AANWEZIGE LED-VERLICHTING

De abri schermen tonen reclame-uitingen in heldere kleuren, op elk moment van de dag. Daarbij wordt de lichtintensiteit ook nog eens aangepast naar de omgeving. Zo is de abri poster zowel fijn voor omwonenden als voor een passant.

FLEXIBEL INZETBAAR

Met het adverteren van een abri ben je heel flexibel. Als adverteerder kun je zelf de duur van een campagne bepalen. Zo is het mogelijk om voor een week een vacature een boost te geven, een evenement te promoten of om heel het jaar zichtbaar te zijn. Met een abri adverteren heb je mogelijkheden voor elk budget.

NIET WEG TE ZAPPEN, TE BLOKKEREN OF TE ONTWIJKEN

Bijna 20% van de Nederlandse consumenten gebruikt een adblocker wanneer zij surfen op het internet. De online adverteerder loopt dus standaard een hele grote groep mensen mis. Wanneer zij bij een abri wachten of er langs lopen of rijden, kunnen ze niet om de reclame-uiting heen. Daarbij is het een goede toevoeging aan je mediamix .

ALTIJD ACTUEEL

De abri schermen zijn met het internet verbonden, waardoor ze altijd up-to-date en aanpasbaar zijn. Zo kun je gemakkelijk op de doelgroep inspelen en de juiste timing bepalen door in te spelen op bijvoorbeeld een externe factor als het weer. Een BBQ verkoopt nu eenmaal makkelijker dan een paar regenlaarzen tijdens zonnig weer.

Adverteren op abri's van Bereik

Adverteren op een abri doe je met een kort, maar krachtige boodschap. Het voordeel van het adverteren met een abri is dat de boodschap 24/7 zichtbaar is voor passanten. In de gemeente Zwijndrecht, Oud-Beijerland en Hellevoetsluis beschikt Bereik over meerdere abri’s. Naast abri’s beschikt Bereik ook over andere digitale buitenreclame mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld billboards, snelwegreclame en out-of-home reclame die je kan inzetten voor jouw marketingstrategie.

Meer weten over de mogelijkheden van abri's bij Bereik?

Bij Bereik denken we graag met je mee over het opzetten van een effectieve reclamecampagne. Afhankelijk van jouw wensen en mogelijkheden zetten we samen een mooie reclamecampagne neer op onze abri’s of andere digitale buitenreclameobjecten. Neem contact met ons op door te mailen naar info@bereik.nl of te bellen naar: 010-503 00 29. Abri adverteren, ook voor jouw organisatie!

Ook interessant: