Intratuin Halsteren versterkt haar merk in de regio

Intratuin Halsteren versterkt haar merk in de regio

Intratuin Halsteren toont reclame-uitingen op de digitale billboards van Bereik in Roosendaal. Hiermee werkt het tuincentrum aan haar naamsbekendheid in de regio, versterkt haar merk en laat weten dat de grootste Intratuin slechts een paar minuten rijden is. Hanneke Gommeren, marketing & communicatie medewerker bij Intratuin Halsteren, vertelt ons meer over de inzet van de digitale billboards.

‘We waren op zoek naar een middel om onze bekendheid en zichtbaarheid in de regio Roosendaal te vergroten en te versterken toen we werden benaderd door Bereik. Dit bleek een mooie toevoeging te zijn op onze marketingactiviteiten, dus besloten we er mee aan de slag te gaan,’ vertelt Hanneke.

Intratuin Halsteren laat zich zien op de zes digitale billboards van 8 m² in Roosendaal en via de dubbelzijdige digitale reclamemast van maar liefst 70 m² langs de A17 ter hoogte van Roosendaal. ‘Naast dat wij graag ons merk willen versteken, willen we ons publiek ook graag laten weten dat de grootse Intratuin van Nederland slechts een paar kilometer rijden is en dus gemakkelijk en snel kan worden bereikt, ook door bezoekers vanuit het grensgebied bij België ’.

Bijzondere winkelbeleving

Intratuin Halsteren is meer dan een tuincentrum. Hanneke vertelt dat er wordt gewerkt met een uniek winkelconcept waardoor gasten een beleving meekrijgen. ‘Dit nemen we ook mee in de uitingen voor op de digitale billboards. Zo nemen we de (potentiële) gast ook daar al mee in een bijzondere winkelbeleving en worden ze positief getriggerd’.

Naast de digitale billboards van Bereik zet Intratuin Halsteren meerdere marketing en communicatie middelen in. ‘We zien de digitale billboards van Bereik in Roosendaal dan ook als een mooie toevoeging op onze mediamix om onze boodschap uit te dragen en ons merk te versterken,’ laat Hanneke weten.

Reclame-uitingen op de digitale billboards

‘De eerste periode hebben we getest wat voor ons het beste werkt. Zo hebben we gekeken welke uitingen goed opvielen op de digitale billboards. Dit hebben wij ondervonden door zelf regelmatig langs te rijden’. Hanneke laat weten dat ze voornamelijk op gevoel hebben gewerkt hierbij. ‘We willen naast onze standaard uiting ook inspelen op verschillende seizoenen en momenten. We wisselen dan ook regelmatig van uitingen.’

‘We blijven de digitale billboards van Bereik voorlopig inzetten als onderdeel van onze mediamix,’ zegt Hanneke. ‘De samenwerking met Bereik ervaren we als prettig. De communicatie is goed en we kunnen dan ook lekker snel schakelen’.

Zichtbaarheid vergroten via digitale billboards?

Wil jij net als Intratuin Halsteren je zichtbaarheid vergroten in jouw regio? We helpen je graag gezien worden op één of meerdere van onze digitale billboards. Neem contact op door te bellen naar 010 – 503 00 29, te mailen naar info@bereik.nl of vul hier het contactformulier in.

Meer klantverhalen lezen?