Join de club van 500 met Sponsorloper x Bereik!

Op 4 maart 2022 heeft Jeroen van Veen zijn zoontje Kasper na meer dan 1000 behandeldagen op vierjarige leeftijd verloren aan een zeer agressieve hersentumor. Na dit verlies heeft Jeroen zichzelf een bijzondere uitdaging gesteld. Een jaar lang rent hij elke dag hard en zamelt hij hiermee geld in voor het Prinses Máxima Fonds, dat zich inzet voor onderzoek en behandelingen van kinderkanker.


SAMENWERKING tussen SPONSORLOPER EN BEREIK

Op 4 maart 2022 heeft Jeroen van Veen zijn zoontje Kasper na meer dan 1000 behandeldagen op vierjarige leeftijd verloren aan een zeer agressieve hersentumor. Na dit verlies heeft Jeroen zichzelf een bijzondere uitdaging gesteld. Een jaar lang rent hij elke dag hard en zamelt hij hiermee geld in voor het Prinses Máxima Fonds, dat zich inzet voor onderzoek en behandelingen van kinderkanker.

Met een hartverwarmend doel voor ogen, rent Jeroen elke dag kilometers om geld in te zamelen voor het Prinses Máxima Fonds. Zijn verlies heeft hem gedreven om een positieve impact te maken op het leven van andere kinderen en hun families die te maken hebben met deze verschrikkelijke ziekte. Het Prinses Máxima Fonds ondersteunt onderzoek naar kinderkanker en streeft ernaar om de behandeling en genezing van deze ziekte te verbeteren.

Bereik heeft zich aangesloten bij Jeroens indrukwekkende initiatief. Wij bieden hem onze leegstaande advertentieruimte aan op ons volledige netwerk verspreid door het hele land. Jeroen krijgt de mogelijkheid om deze plekken te verkopen voor een bedrag van €500.- per plek. Met een plek in de carrousel van deze campagne ben jij tot en met 24 maart 2024 zichtbaar door heel Nederland. Hiermee hopen wij maar liefst 250.000 euro op te halen voor het Prinses Máxima Fonds. Dit betekent dat je in ruil voor jouw donatie landelijk zichtbaar bent met jouw merk onder een enorm publiek en hiermee onder anderen jouw naamsbekendheid vergroot.

"Wij zijn ontzettend blij dat we op deze manier ons steentje kunnen bijdragen aan dit prachtige initiatief van Jeroen," verklaarde Lars Klootwijk, directeur van Bereik.

Zijn toewijding en vastberadenheid zijn inspirerend. We hopen dat adverteerders massaal gebruik zullen maken van deze unieke kans om hun boodschap te delen en tegelijkertijd een belangrijke bijdrage te leveren aan het Prinses Máxima Fonds.

Jouw merk promoten voor een goed doel

De samenwerking tussen Jeroen en Bereik illustreert de kracht van gemeenschapszin en het belang van betrokkenheid bij goede doelen. Het biedt adverteerders niet alleen de mogelijkheid om hun merk te promoten, maar ook om een significante bijdrage te leveren aan een belangrijke maatschappelijke zaak. Wij hopen dat het initiatief van Jeroen en de steun van Bereik een bron van inspiratie zal zijn voor anderen die zich willen inzetten voor onderzoek en behandelingen van kinderkanker

JOIN DE CLUB VAN 500 EN MAAK HET VERSCHIL!

Het avontuur van Jeroen en Bereik is in volle gang. Laten we onze krachten bundelen en Jeroen van Veen ondersteunen in zijn inspanningen voor het Prinses Máxima Fonds. Als onderdeel van de club van 500 kan jij een verschil maken en hoop bieden aan kinderen en gezinnen die getroffen zijn door deze vreselijke ziekte. Klik op onderstaande button en doe mee!

Een greep uit onze locaties

Adverteren in Wormerveer - N246

n246
ri alkmaar

Digitaal billboard 34

Noord – Holland

225.000 passanten p.w. 

1 digitaal billboards van 34 m²

 

Adverteren in Wormerveer - N234

n246
ri amsterdam

Digitaal billboard 34

Noord – Holland

225.000 passanten p.w. 

1 digitaal billboards van 34 m²

 

Adverteren in Hoorn - N307

N307
Hoorn

Digitaal billboard 48

Noord – Holland

440.000 passanten p.w.

 1 digitaal billboard van 48 m²

 

Adverteren in Purmerend - IJsselmeerlaan

IJSSELMEERLAAN
Purmerend

Digitale billboards 8

Noord – Holland

39.069 passanten p.w.

1 digitaal billboard van 8 m²

 

A15 Hardinxveld Giessendam snelwegreclame billboard

A15 Hardinxveld-Giessendam

Digitale billboards 80

Zuid – Holland

806.400 passanten p.w.

1 digitaal billboard van 80 m²

 

A20 Richting
Hoek v holland

Digitaal billboard 17 m²

Zuid – Holland

1.100.000 passanten p.w.

  1 digitaal billboard van 17 m²

 

a44
oegstgeest

Digitaal billboard 85

Zuid – Holland

500.000 passanten p.w. 

1 digitaal billboards van 85 m²

 

De Coolsingel, boulevard van Rotterdam

coolsingel
rotterdam

Digitaal billboard 40

Zuid – Holland

533.117 passanten p.w.

1 digitaal billboard van 40 m²

 

De digitale billboards en reclamemasten van Bereik worden op tactische en druk bezochte locaties in Nederland geplaatst. Deze digitale objecten worden alleen geplaatst langs snelwegen en provinciale wegen waar jouw merk dagelijks de meeste exposure bereikt.

Op deze pagina laten wij een greep uit onze locaties zien zodat je weet wat je kan verwachten. Deze actie campagne rouleert op ons netwerk waardoor jouw uiting zichtbaar is door heel Nederland.