SLAM! Presenteert Housuh in de Pauzuh XL in samenwerking met Bereik
SLAM! zichtbaar op digitale billboards samenwerking

SLAM! PRESENTEERT HOUSUH IN DE PAUZUH XL IN SAMENWERKING MET BEREIK

Vanaf aanstaande zaterdag 19 december tot en met zondag 3 januari zal SLAM! volledig in teken staan van Housuh in de Pauzuh XL. Het dagelijkse lunchprogramma zal de komende twee weken in een 24/7 durende versie dit bijzondere jaar afsluiten. Niet alleen te horen via de radio, maar ook te zien via de digitale billboards van Bereik.

Housuh in de Pauzuh XL is een trip down memory lane waarbij de playlist alle kanten op gaat: van clubknallers uit de 00’s, naar hiphopbangers uit de 90’s, dikke hits van nu, maar ook typische guilty pleasures en natuurlijk de onmisbare kersthits; het komt allemaal voorbij.

OP RADIO EN DIGITALE BILLBOARDS

Housuh in de Pauzuh XL zal niet alleen te horen zijn op radio maar ook door het hele land te zien zijn op de digitale schermen van Bereik. Op deze schermen is te zien wat er op dat moment live in de studio gebeurt en welke dj’s op dat moment voor Housuh in de Pauzuh aan het draaien zijn. Bereik plaatst de campagne op haar 85 digitale billboards langs de drukbezochte provinciale- en snelwegen waardoor de uitingen wekelijks ruim 16 miljoen passanten bereikt.

De samenwerking met SLAM! is voor commercieel directeur Lars Klootwijk een mooie afsluiting van een bijzonder jaar: “Met een campagne die net even outside the box is, gaan we knallend het jaar uit. Leuk dat SLAM! gebruik maakt van de mogelijkheden die onze digitale billboards te bieden hebben.”

Ook Radio Director Martijn Zuurveen kijkt uit naar de samenwerking: ‘Door de inzet van Bereik.nl op de digitale borden zal SLAM! in de laatste twee weken van 2020 niet alleen landelijk te horen zijn maar ook landelijk zichtbaar. Mede dankzij Bereik.nl kan Nederland de komende weken niet om SLAM! heen!’

WE HELPEN JE GEZIEN WORDEN

De verzamelde boodschappen worden gekoppeld aan een HTML-5 campagne, ontwikkeld door Bereik zelf. De campagne wordt gekoppeld aan alle 85 digitale billboards van Bereik, gevestigd langs de drukbezochte (snel)wegen binnen twintig gemeenten. De koppeling is zo ingericht dat de HTML-5 campagne automatisch uitleest welke boodschap op welk digitaal scherm moet worden getoond. Zo krijgen alle liefdevolle boodschappen een mooi podium, op het juiste moment en de juiste plaats.

EEN ANDERE BOODSCHAP VERKONDIGEN?

Benieuwd wat jij kunt bereiken via digitale buitenreclame? Laat het ons weten. We denken graag met je mee.

Meer lezen?