Pleun Klootwijk, media ondernemer pur sang en oprichter van Bereik BV, kondigt zijn vertrek aan.
Pleun verkocht zijn bedrijf al in 2019 aan zijn zoon Lars Klootwijk en Centercom Buitenreclame en heeft sinds de verkoop nog 4,5 jaar zeer succesvol de sales geleid bij Bereik.
Dit jaar groeit het digitale netwerk van Bereik met 40% naar ruim 140 digitale billboards, de bezettingsgraad ligt eindelijk op een méér dan acceptabel niveau, het bedrijf zit in de groei en is winstgevend! Een prachtig moment om na 35 jaar werkzaam geweest te zijn in de media, het stokje over te geven aan mijn zoon Lars die Bereik – samen met Centercom Buitenreclame – verder zal uitbouwen.
“Het is tijd om het iets rustiger aan te doen, maar heb nog wel zin een leuk nieuw project! In de tuin gaan zitten is niets voor mij!” aldus Klootwijk.
Bereik is Pleun Klootwijk eeuwig dankbaar voor zijn ondernemerschap, tomeloze inzet, humor, no-nonsense mentaliteit en sales gogme!
Wij wensen Pleun het allerbeste toe!
Lars Klootwijk
Olivier Slot